"Ir nemirs akmuo. Liaudanskis Juozas Kelmės krašto dainius"
Knyga - albumas
Ilgą laiką į akmeninius antkapius nebuvo kreipiama dėmesio, jie buvo iškritę iš menotyrininkų, dailininkų akiračio. Čia gerai pasitarnavo 7-ojo dešimtmečio jaunoji profesionalių dailininkų karta. Skulptorius S. Šarapovas dar studentas bene pirmasis savo Žemaitijoje, Kelmės ir Užvenčio apylinkėse atkreipė dėmesį į kapinėse pasitaikančias akmenines šventųjų skulptūras, „atrado“ ir jų autorių Juozą Liaudanskį. Paradoksalu, kad tas „atrastasis“ jau kelis dešimtmečius nenuilsdamas kalė ir kalė paminklus, o plačiau liko vis nežinomas. Taip prasidėjo J. Liaudanskio ir apskritai akmeninės liaudies skulptūros atgimimas. Svarbus liaudies meno raidos organizacinis žingsnis XX a. antroje pusėje buvo vadinamieji liaudies meno seminarai. Iš pradžių jie buvo organizuojami audėjoms, palaipsniui buvo pasitelktos ir kitos liaudies meno šakos. 1980 m. pavasarį buvo surengtas visiškai naujo tipo seminaras Molėtų rajono Medžioklės kaime. Į jį susirinko akmens kalėjai. Antrasis akmens skulptūros seminaras Molėtų rajone vyko 1981 m. rugsėjo ir spalio mėnesiais. Seminare dalyvavo ir J. Liaudanskis. Po šių seminarų jis tapo lyg ir mokytoju, pripažintu autoritetu. J. Liaudanskio pasikalbėjimai su akmenimis primena didžiojo Mikelandželo nuostatą, kad skulptoriaus uždavinys yra ne kažką nulipdyti, pridėti, priauginti, bet išlaisvinti marmure jau esančią, ten gyvenančią esybę, nukalant, atmetant visa tai, kad jai trukdo išeiti į viešumą naujam gyvenimui. J. Liaudanskis ir jo kūryba tapo Kelmės savastimi.
Kaina 15 Eur + siuntimo išlaidos.
Būklė kaip nauja
Vilniuje galima atsiimti gyvai.