Knygos autorės, mokytoja Birgitta Alleklev ir bibliotekos darbuotoja Lisbeth Lindvall, aprašo naują mokymo metodiką, kuri buvo taikyta įgyvendinant projektą "Gudrioji lapė" vienoje Stokholmo priemiesčio mokykloje. Ši metodika pagrįsta Naujojoje Zelandijoje sukurta skaitymo mokymo sistema "Whole language". Autorės taip pat pateikia kai kuriuos teminius darbus, atliktus per trejus projekto gyvavimo metus.
Gimtosios kalbos ir matematikos kontroliniai darbai parodė, kad "Gudriosios lapės" projekte dalyvavusios klasės mokiniai pasiekė kur kas geresnių rezultatų negu jų bendraamžiai iš kitų klasių bei mokyklų.
Eksperimentinėje klasėje mokėsi tik imigrantų, t. y. ne švedų, kilmės vaikai, tačiau ši metodika gali būti taikoma ir tokiose klasėse, kurios sudarytos iš gimtąja kalba besimokančių mokinių.