Knygoje pristatomos Lietuvoje ir visame pasaulyje vyraujančios naujausios filosofijos ir filosofinės etikos mokymo mokyklose tendencijos.
Sąvoką filosofija vaikams galima vartoti siaurąja prasme, kaip konkretų Matthew Lipmano ir Ann Margaret Sharp metodikos atvejį. Norsleidinyje aptariamos sąvokos amprata tam tikrais atvejais sutampa su minėtąja metodika, vis dėlto sąvoka filosofija vaikams knygoje vartojama ir plačiau - aprėpia platesnį metodikų spektrą, t.y. paauglių ir jaunuolių (nuo 5 iki 12 klasės) filosofinio ugdymo aspektus. Nauja - multimodalaus ugdymo - perspektyva atveria į ugdymą įtraukiamų fotografijų, kino filmų ir kitų medijų bei garso galimybes.
Ši metodinė priemonė - tai mokslinio projekto "Multimodalus ugdymas: filosofinės prielaidos ir problemos" tyrimo praktinis pritaikymas.