Refleksijos gebėjimų ugdymas - vienas pagrindinių socialinio darbo studijų programų, integruojančių supervizuojamą studijų praktiką, tikslų. Būsimiems socialinio darbo specialistams studijų praktikos procese kuriamos edukacinės aplinkos, padedančios ugdytis refleksijos bei mokymosi iš patirties vertinimo gebėjimus. Mokslo studijos tikslas - atskleisti supervizijos taikymo socialinio darbo studijose aspektus, išryškinant studentų patirties (pozityvius ir negatyvius potyrius, išgyvenimus, asmenybinio bei profesinio tobulėjimo procese vykstančius santykius) studijų praktikoje charakteristikas, reflektuojamos (supervizuojamos) studijų praktikos poreikį socialinio darbo studentų profesiniam augimui.
Studijoje apžvelgta socialinio darbo profesijos supervizijos raida ir paskirtis, analizuotas procesas ir įgyvendinimo formos, išskirtos supervizoriaus ir supervizuojamo tarpusavio sąveikos charakteristikos. Socialinio darbo studijų praktikos supervizija analizuojama kaip gretutinė socialinio darbo profesijos supervizijos kryptis remiantis Europos šalių ir Lietuvos socialinio darbo mokyklų patirtimi ir modeliais, įgyvendinant mokomąsias studentų praktikas. Remiantis kokybinio tyrimo rezultatai analizuojama Mykolo Romerio universiteto socialinio darbo studentų mokymosi ir veiklos patirtis studijų praktikoje, atskleista praktikos vadovų ugdomoios paramos studentams raiška.
Ši studija naudinga studentams ir socialiniams darbuotojams, aukštosios mokyklos dėstytojams, kurie bendradarbiaudami įgyvendina socialinio darbo studijų programų reflektuojamos studijų praktikos tikslus.