Financial Times, Washington Post, Forbes, The Economist ir Bloomberg išrinkta geriausia metų knyga.
Viena iš dešimties geriausių metų knygų, renkama leidinio Investigative Journalism Books (Nieman Reports).
Šis pasakojimas apie tai, kaip vienas talentingas vaikas tapo neįtikėtinai ambicingu ir lanksčiu įmonės vadovu, kaip jis, jo šeima ir kolegos didžiausius lūkesčius sudėjo į revoliucingą tinklą, pavadintą internetu, ir apie grandiozinę vienos, viskuo prekiaujančios parduotuvės viziją.
Šiuolaikinio pasaulio neįsivaizduojame be elektroninės prekybos ir Amazon – interneto parduotuvės, kurioje galima įsigyti beveik viską. Jos įkūrėjas Jeffas Bezosas, vienas turtingiausių planetos žmonių, veiklą pradėjo ant sumeistrauto iš durų stalo pakuodamas parduoti skirtas knygas. Šiandien jis vykdo prekybos perversmą, skrenda į kosmosą ir tebėra įsitikinęs – reikia daryti viską, kad pirkėjas būtų patenkintas.
Kokį kelią teko nueiti įmonei, pradėjusiai nuo knygų pardavimo, pristatymo paštu ir tapusiai elektroninės prekybos milžine? Su kokiais sunkumais Amazon susidūrė, kaip sprendė problemas? Kokia yra jos įkūrėjo asmenybė?
Pats Bezosas apie Amazon kalba skausmingai mažai. Laiko paslaptyje planų detales, idėjas ir tikslus, o pats yra tikra mįslė. Mes manome žinantys Amazon istoriją, nors iš tiesų esame girdėję tik pačios bendrovės sukurtus mitus ir skaitę pranešimų spaudai, kalbų ir interviu citatas, išvengusias negailestingos Bezoso cenzūros.
Tačiau „Visko parduotuvės" autorius Bradas Stone'as turėjo neįkainojamą galimybę išgirsti Amazon istoriją iš pirmų lūpų – kalbėtis su pačiu Bezosu, esamais ir buvusiais darbuotojais, šeimos nariais. Tai unikalus, įtraukiantis pasakojimas apie kompaniją, rizikavusią sulaužyti tradicinės prekybos stereotipus ir visam laikui pakeitusią mūsų pirkimo įpročius. „Visko parduotuvė" ne tik įsileidžia skaitytoją į elektroninės prekybos užkulisius, bet ir padeda suprasti: kai turi aiškų tikslą, drąsiai jo sieki ir neišduodi savo principų, neįmanoma tampa realybe.