Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.89 EUR!

Prekybos marketingas

4 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
9789955682059
Leidėjas:
Leidimo metai:
Būklė:
Patenkinama
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausieji ir aktualiausieji prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienas prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (808)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (8)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (213)