Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.89 EUR!

Stilingi egoistai: ką apie vyrus ir madą galite sužinoti iš stilingiausių italų

8 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
9786090401118
Leidėjas:
Leidimo metai:
Viršelis:
Minkštas viršelis
Puslapių skaičius:
288
Būklė:
Nauja
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Italai garsėja laisvumu, gebėjimu žavėti moteris ir nepriekaištingu stiliaus pojūčiu. Jie nuolat trykšta džiaugsmu, kurį išreiškia savo apranga. Su jais netenka nuobodžiauti. Kur slypi šių vyrų žavesio paslaptis, nusprendė išsiaiškinti mados ir gyvenimo būdo žurnalistė Jurga Jurkevičienė.

„Prisipažinsiu: atvykusi į Italiją prieš du dešimtmečius, o ypač gyvendama Toskanoje, prisibijodavau italų vyrų. Subtilios kandžios replikos, dailiai suformuota barzdelė pizzetto ir prigludę, per ankšti džinsai bei marškiniai (tada man taip atrodė) mane gąsdindavo. Tie vyrai man atrodė be galo pasitikintys savimi, jokio tikslo nesiekiantys, atsipalaidavę, pasipūtę egoistai. Vis dėlto paslapčia jais žavėjausi, net truputį pavydėjau. Tiesiog jie man atrodė laimingesni negu mūsų vyrai ir tai mane siutino. Bet kodėl jie tokie? – ši mintis man nedavė ramybės.
Ir šiandien jie tokie. Tik aš jau žinau, kodėl. Jie pasitiki savimi, nors, atrodytų, finansų krizė Pietų Europoje turėjo juos sugniuždyti pirmiausia. Stiprioji lytis Italijoje irgi yra šeimos maitintojai, partneriai, vadovai, jiems nesvetimas atsakomybės jausmas. Ir vis dėlto jie išliko, yra stilingi, žavūs ir džiaugiasi gyvenimu. Kas suteikia jiems galios eiti pirmyn ir tikėti?“

Knygos "Stilingi egoistai: ką apie vyrus ir madą galite sužinoti iš stilingiausių italų" puslapiuose atskleidžiamos ne tik itališkos mados, bet ir italų laimės paslaptys, kurios vyriškajai lyčiai gali tapti laimingo gyvenimo būdo vadovėliu, o moterims – galimybe sužinoti, ko reikia, kad jų partneriai jaustųsi laimingi. Juk vyras yra moters vizitinė kortelė.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (542)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (19)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (3920)