3,40 €
Grožinė literatūra
...
SKAITYTA
KNYGA
14,99 €
Frederic Beigbeder
2 Įvertinimai
(3.54 Goodreads įvertinimas)
Įvertink ir tu! Visi atsiliepimai
Kaina: 3,40 €
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Aureliut.
Pardavėjo reitingas:
100%
Knygos būklė
Apatinio virželio vivinėje pusėje įrašytas skaičius
Formatai:
Perskaitytos
3,40 €
Patenkinama
Aureliut
100%
4,00 €
Gera
4,50 €
Gera
4,59 €
Labai gera
Vilda
100%
4,59 €
Gera
Kriaušė
100%
5,19 €
Gera
Linar
100%
6,49 €
Labai gera
Inga K.L
100%
6,99 €
Labai gera
Vika7
100%
7,59 €
Labai gera
Vesta
100%
7,59 €
Kaip nauja!
Jolanta_
100%
Originalus pavadinimas: 99 Francs
Autorius: Frederic Beigbeder
Leidėjas: Tyto alba
Metai: 2006
Puslapiai: 244
ISBN: 9789986162933
Formatas: 14,5 x 21,5 cm, minkšti viršeliai
Kalba: Lietuvių
Vertėjas: Akvilė Melkūnaitė
Aprašymas
Frédéricas Beigbederis (g. 1965) – šiandieninės prancūzų literatūros žvaigždė, televizijos, spaudos, reklamos, naktinių klubų ekscentrikas, literatūros kritikas, TV laidų vedėjas. Lietuviams pažįstamas iš romano „Meilė trunka trejus metus“.
„14,99 €“ – populiariausia šio rašytojo knyga. 10 metų F. Beigbederis dirbo garsioje pasaulio reklamos agentūroje „Young and Rubicam“, kuri jį atleido, kai buvo išspausdintas šis romanas apie reklamos pasaulio džiungles. F. Beigbederio nuomone, „literatūra – viena iš paskutinių vietų, kur dar nėra reklamos. Knygą rašydamas esi daug laisvesnis, nes ji nėra finansuojama reklamos – kaip kad spauda ir televizija“.
Rašytojas pripažįsta, kad reklamos kūrėjo amatas išmokė jį pamėgti trumpas frazes, formuluotes, aforizmus – tuo pasižymi jo kūrinių stilius. Beje, daug rašytojų, ypač amerikiečių, savo kūrybą pradėjo būtent nuo reklamos kūrimo. Atskleisdamas reklamos kūrimo filosofiją, metodus, technologijas, romano autorius tarsi ragina išsivaduoti iš kasdienio „naujo naujumo“ manijos ar apsėdimo ir sugrįžti į tikrą gyvenimą.