Svarstomi socialiniai-psichologiniai ir ekonominiai žmogiškųjų išteklių valdymo svetingumo, įskaitant restoranų verslą, aspektai. Numatyti įdarbinimo, personalo atrankos, personalo vertinimo, atestavimo, darbo ginčų ir skundų sprendimo būdai ir kt.
Universiteto studentams, studijuojantiems „Žmogiškųjų išteklių vadybos“ ir aptarnavimo specialybes, taip pat svetingumo ir restoranų verslo vadybininkams.
==================================================
Rassmatrivayutsya sotsial'no-psikhologicheskiye i ekonomicheskiye aspekty upravleniya chelovecheskimi resursami v gostepriimstve, v tom chisle i restorannom biznese. Privodyatsya metodiki nabora, otbora personala, otsenki personala, attestatsii, razresheniya trudovykh sporov i zhalob i t.d. Dlya studentov vuzov, obuchayushchikhsya po spetsial'nostyam «Upravleniye personalom» i servisa, a takzhe menedzherov sfery gostepriimstva i restorannogo biznesa.