Viena iš programavimo taikymo krypčių yra grafika. Šiandien tikriausiai nerasime tokios gyvenimo srities - mokslo, mokymo(-si), verslo, pramonės, medicinos, žiniasklaidos, reklamos ar kitos srities, kur jos nebūtų galima panaudoti. Šiuo metu egzistuoja daugybė specializuotų grafikos paketų (AutoCAD, OpenGL, Direct3D), skirtų įvairiems arba tik tam tikros paskirties grafiniams uždaviniams spręsti. Be to, visi šiuolaikiniai programavimo kalbų paketai turi integruotas grafines priemones, kurios nėra tokios galingos kaip anksčiau paminėtos, tačiau leidžia gana efektyviai jas panaudoti.
Šioje knygoje pristatomos grafinės priemonės ir jų panaudojimas programų pavyzdžiuose. Jau pats knygos pavadinimas pasako, kokia programavimo kalba (C++) ir kokios programavimo terpės (C ++ Buider) grafinės priemonės bus aprašomos ir naudojamos.
Knyga skirta skaitytojui, turinčiam C++ kalbos pagrindus, mokančiam dirbti C++ Buider terpėje ir susipažinusiam su vaizdine objektiškai orientuota programavimo technologija.