Vadovėlis tęsia ankstesnių vadovėlių (V–VI ir VII–VIII klasei) tradicijas, tačiau jame išdėstytas kursas jau atitinka atnaujintas bendrąsias programas. Temos pradedamos apibendrinant žemesnėse klasėse nagrinėtus klausimus. Vadovėlyje aptariamos tekstinės informacijos tvarkymo, interneto technologijų taikymo, informacijos tvarkymo kompiuteriu, skaitmeninės informacijos apdorojimo temos. Pristatomos informacijos apdorojimo priemonės tinka integruotam mokymuisi, jomis naudojantis galima spręsti įvairias problemas, rengti projektus bet kuriam mokykliniam mokomajam dalykui, todėl nemažai vadovėlio užduočių susiję su kitų dalykų nagrinėjamomis temomis.
Vadovėlio medžiaga orientuota į taikymus.
Nagrinėjamos temos siejamos su taikomąja programine įranga ir atskleidžiamos per praktines užduotis, kurios dažniausiai integruoja įvairius mokomuosius dalykus, nesunkiai pritaikomos mokantis arba kasdieniniame gyvenime. Kiekvienos temos pabaigoje pateikiamos užduotys, sprendžiamos teorinėje dalyje. Atskleistais metodais užduočių įvairovė turėtų padėti mokytojui individualizuoti ugdymo turinį pagal kiekvieno mokinio pasirengimo lygį ir individualius gabumus.
Didžioji dalis užduočių skiriama darbui su lietuviškais „Microsoft“ programinės įrangos paketais, tačiau įgiję reikiamų įgūdžių ir principinius gebėjimus mokiniai lengvai galės pereiti prie kitokios programinės įrangos, skirtos panašiems darbams atlikti.