Knygoje „Ką mes padarėme savo vaikams“ autorius išsamiai aptaria COVID-19 pandemijos ir dėl jos paskelbto karantino įtaką vaikų kasdienybei ir įpročiams, gilinasi į psichinės ir fizinės vaikų sveikatos pokyčius pasaulinės suirutės metu. Nagrinėdamas realias klinikines situacijas, R. Kėvalas siekia įvertinti ilgalaikes karantino ir nuotolinio ugdymo pasekmes, veiksiančias ateinančių kartų gyvenimą.
Lietuva – viena ilgiausiai nuotolinį ugdymą Europoje taikiusių valstybių. Nors nuotolinis mokymas, kardinalus socialinio gyvenimo ribojimas pandemijos pradžioje atrodė geriausia išeitis siekiant išsaugoti gyvybes, jau po pirmojo karantino sveikatos ekspertai ragino atsižvelgti į neigiamas nuotolinio ugdymo pasekmes. Deja, per menkai reiškiami vaikų poreikiai nebuvo išgirsti.
Didėjanti priklausomybė nuo išmaniųjų įrenginių, augantis antsvoris, kylantys depresijos ir savižudybių mastai, miego ir emocijų sutrikimai – tai tik maža dalis to, ką karantino metu teko patirti vaikams. Metus trukęs vaikų gyvenimo perkėlimas į virtualią erdvę ne ką mažiau iššūkių sukėlė juos auginančioms šeimoms bei darbo valandų nebeskaičiuojantiems pedagogams.
Su kokiomis problemomis susidūrė vaikai, tėvai ir mokytojai per metus trukusį karantiną? Su kokiomis jo pasekmėmis teks dorotis artimiausioje ateityje? Ko galime pasimokyti iš padarytų klaidų ir kaip padėti savo vaikams? Atsakymų į šiuos klausimus ir ieškoma knygoje.