„Moterų laimė“ – didžiulis, tviskantis, kerintis prekybos centras, užbūręs visas XIX a. pabaigos paryžietes. Tamsios, dulkėtos krautuvėlės turi pasitraukti, keiksnodamos naujų prekybininkų, konkrečiai – apsukraus „Laimės“ savininko Oktavo Murė, triukus. Naujoji pirkinių Meka apsuka moterims galvas, žadina aistras, verčia beatodairiškai pirkti.
Į šį akinantį pasaulį, kuriame viskas turi savo kainą, atvyksta mergina iš privincijos, Deniza Bodiu. Pasiduoti vartotojiškos visuomenės mėsmalei ar likti dulkėti pasmerktoje praeityje? Deniza ieško savo kelio ir jį suranda...
Nors knyga pasirodė beveik prieš 130 metų, jos nereikia aiškinti, kad būtų suprasta, nes atrodo rašyta šiandien. „Moterų laimė“ – vartotojiškos kultūros simbolis, naujojo Prekybos amžiaus, pakeitusio Pramonės amžių, pranašas.