„Nikas įsigyja piratinę kompiuterinio žaidimo „Erebas“ kopiją. Šis žaidimas mokykloje platinamas slapta, jo taisyklės itin griežtos: žaisti galima tik kartą, žaisdamas turi būti vienui vienas ir niekada niekam nieko nepasakoti apie „Erebą“. Kas šias taisykles pažeidžia arba neįvykdo užduoties, negailestingai baudžiamas.
To negana – norint pereiti iš vieno žaidimo lygio į kitą, tenka atlikti užduotis ir realiame gyvenime. Virtualusis pasaulis ir tikrovė taip susipina, kad atskirti jų ribas darosi neįmanoma…
Nikas, kaip ir daugelis kitų mokinių, tampa priklausomas nuo žaidimo. O tada gauna užduotį, kuriai nėra pasirengęs…
Vaikinas norėtų pasitraukti iš žaidimo, bet jo bičiulis jau spėjo įsitikinti – žaidėjai taip lengvai nepaleidžiami. Telieka viena išeitis – įveikti patį žaidimą. Tam reikia išsiaiškinti visas jo paslaptis. Tik kaip? Dar niekas iš įsitraukusiųjų į žaidimą nėra matęs jį valdančio ir užduotis skiriančio Erebo, siekiančio jam vienam žinomo tikslo, nors visi be išimties jaučiasi nepaliaujamai stebimi visa reginčio jo žvilgsnio…“