Dizaino skvarbumas ir kompleksiškumas lėmė, kad šiandien turime tiek daug įvairių dizainerių veiklos krypčių ir formų. Be visiems suprantamų, labiau tradicinių specializacijų (produkto, grafinio dizaino, mados, interjero, meninio arba konceptualaus dizaino), kalbame apie kritinį dizainą, susiduriame su paslaugų dizaino ir atvirojo dizaino poreikiais, nuolat diskutuojame tvarumo temomis. Šiame leidinio numeryje, be jau paminėtų šiuolaikinio dizaino procesų analizės, nagrinėjamos atskirų dizaino sričių – industrinio, grafinio, mados ir konceptualaus dizaino – bei specifinių jų žanrų problemos. Publikuojamų straipsnių tyrimo objektais pasirinkti įvairių istorinių laikotarpių dizaino pavyzdžiai, sukurti lietuvių ir užsienio autorių. Dizaino procesai analizuojami iš skirtingų perspektyvų: dizainerio, gamintojo ir vartotojo, kuriais esame mes visi, tik atliekame skirtingus vaidmenis, pasyvius arba aktyvius.