Knygoje analizuojami praktinių dramos struktūrų kūrimas ir proceso dramos plėtojimas. Čia aptariami realūs ir efektyvūs metodai, kaip apmąstyti, vertinti ir įvertinti, kaip užtikrinti dramos raidą. Knygoje rasite šešias proceso dramas - išmėgintas praktiškai, jaudinančias, skirtas įvairaus amžiaus ir skirtingų gebėjimų mokiniams.
Allanas Owensas dirba Česterio universitete, Dramos ir teatro studijų katedroje, yra Jungtinės Karalystės pasižymėjusių mokytojų draugijos ir Nacionalinės mokytojų draugijos narys. Užsiimdamas šia veikla jis nuolatos gali praktiškai plėtoti dramą mokyklose, universitetuose, kalėjimuose ir bendruomenių centruose savo šalyje ir svetur.
Keithas Barberas dirba Kendalo (Kambrija) Lower Queen Katherine mokykloje. Jis dėstė dramą įvairiose kaimo ir miesto vidurinėse mokyklose įvairaus amžiaus ir įvairių gabumų mokiniams, vadovavo Dramos mokytojų asociacijai. Šiuo metu kuruoja dramos dėstymo pradinėse mokyklose sritį. Proceso drama – tai vienas iš teatrinių metodų, kai žiūrovai ne tik įtraukiami – jie tampa pagrindiniais dramos plėtotojais, pagrindiniais veikėjais.