MONOGRAFIJA. VIZUALUMO STUDIJOS
Monografija nagrinėja klasikos ekranicijos skirtingose kino tradicijose ir sąlygas, kuriomis filmo suvokimas vyksta ekranizacijos režimu arba jį blokuoja. Taip pat literatūros ir kino hierarchijų formavimąsi ir pertvarkymą kine nuo nebyliųjų filmų iki postmodernistinių, nuo melodramų ir siaubo filmų iki nežanrinių autorių. Knygoje analizuojami Akiros Kurosavos, Peterio Greenaway'aus, Bilo Morrisono, Clarence'o Browno, Josefo von Sternbergo, Vsevolodo Pudovkino, Romano Kačianovo, Mario Bavos, Teuvo Tulio ir kitų režisierių filmai. Ji skirta kino, literatūros, kultūros ir vizualumo studijų specialistams, taip pat visiems besidomintiems šiomis sritimis.
Puskiečiai viršeliai, 352 psl., juodai-baltos iliustracijos, literatūra, santrauka anglų kalba, filmų rodyklė, dalykinė rodyklė, asmenvardžių rodyklė, nauja nenaudota.