Pirmoji visos karjeros monografija, kurioje yra dviejų dešimtmečų ikoniškų mados ir įžymybių fotografijų, atskleidžia didžiulę įtaką ir įtaką, kurią Richardsonas padarė šiuolaikiniam stiliui, kultūrai ir fotografijai. Nuo tada, kai 1990-aisiais Terry Richardsonas pirmą kartą išgarsėjo, jis šokiravo ir sužavėjo pasaulį savo išskirtiniu žvilgsniu ir išskirtiniu drąsiu apšvietimu, hiperseksualizuotu stiliumi ir įspūdingu, neįprastu žavesiu. Nuo blizgių, aukščiausios klasės mados nuotraukų iki neapdorotų portretų studijoje – Richardsono darbai padarė neabejotiną įtaką šiuolaikinei vizualinei kultūrai.
Ši labai laukta monografija yra pirmoji, apimanti visą Richardsono karjerą iki šiol. Jame pasakojama daugiau nei dvidešimties metų fotografijų, reklaminių kampanijų ir redakcinio darbo metraščiai, atskleidžiantys Richardsono stiliaus evoliuciją, netikėtą žavesio ir neapdorumo derinį. Šiame dviejų tomų rinkinyje, kuris yra padalintas į Richardsono mados fotografiją ir įžymybių portretus, yra daugiau nei 600 nuotraukų ir ankstyvų, retai matomų žurnalų darbai iš nebeegzistuojančių leidinių; ikoniškas ir įtakingas darbas žurnalams, tokiems kaip „Vogue“, „Harper's Bazaar“, „The Face“, „iD“, „Vice“ ir „Interviu“ ; reklamos darbai tokiems prekių ženklams kaip Gucci, Yves Saint Laurent, Chloé ir APC; ir labai intymūs studijos portretai. Šis rinkinys yra intriguojantis žvilgsnis į Richardsono darbų ženklą mados, fotografijos ir popkultūros srityse, ir joje užfiksuotas jo nervingas, provokuojantis stilius knygoje, kuri yra tokia pat neįprasta ir nepamirštama, kaip ir pats fotografas.