„Privaloma perskaityti knyga, užtikrintai paneigianti mintį, jog emocijoms darbe – ne vieta. Knyga, siūlanti kelią į ateities darbo aplinką, kokioje aš pati norėčiau dirbti: emocionaliai ekspresyvią ir kartu pagarbią bei orientuotą į rezultatus". – Susana Cain, „Tyla. Introvertų galia pasaulyje, kuris nesiliauja kalbėjęs" autorė
Kaip neleisti „ofiso niurzgai" sugadinti dienos? Kaip mėgautis atostogomis, nesijaudinant dėl neatsakytų elektroninių laiškų? Kaip elgtis, jei kolega ar naujas pavaldinys intensyviai prašosi į draugus „Facebook'e" ar „Instagram'e"?
Šiuolaikinė darbo aplinka gali būti tikras minų laukas – nuo nerašytų taisyklių iki nematomų, bet aiškiai jaučiamų kolegų tarpusavio santykių, veikiančių visą kolektyvą. Iš mūsų tikimasi, kad darbe būsime savimi, bet ne visiškai. Kad būsime profesionalūs, bet neįsitempę. Draugiški, bet neįkyrūs. Pasiekti pusiausvyrą – užduotis tikrai ne iš lengvųjų.
Knyga „Emocijos. Kaip jos lemia mūsų sėkmes ir nesėkmes" padės aiškiau suvokti ir išreikšti savo emocijas, atskleis galimybes, kaip padidinti produktyvumą darbe ir kartu mėgautis gyvenimu, padės rasti būtent jums priimtiną darbo ir asmeninio gyvenimo santykį. Joje rasite lengvai suprantamų pavyzdžių ir strategijų, padėsiančių išlaviruoti ir prisitaikyti prie sudėtingo mikrokosmoso, kuris susiformuoja kiekviename kolektyve.
Ši knyga jus išmokys, kaip sugriebti ir ištirti savo emocijas, o tai reiškia, kad kartais – taip, taip – reikia laikytis nuo jų saugiu atstumu. Kai perskaitysite šią knygą, suprasite, kodėl kažką jaučiate, ir žinosite, ką daryti su tuo jausmu.