Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.89 EUR!

Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!

3 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
978-9955-460-57-2
Leidėjas:
Leidimo metai:
Viršelis:
Kietas viršelis
Puslapių skaičius:
309
Būklė:
Labai gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Įtakingiausios pasaulio įmonės dabar imasi postreklamos strategijos, atsisako pasenusio požiūrio ir investuoja į pačias naujausias alternatyvas. J. Grantas vėl užsimojo priblokšti reklamos pramonę. Knygoje „Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!" jis naujai vertina prekės ženklo sampratą šiandienos rinkoje - parodo, kad plačiai vartojamos ženklodaros priemonės, pavyzdžiui, USP, prekės ženklo esmė ir kultūrinių tendencijų tyrimai geriausiu atveju yra menkaverčiai, - ir atskleidžia naują svarbiausią priemonę gyvenimo būdui keisti. Knygos šerdį sudaro „prekių ženklo molekulės" samprata, struktūrinis modelis, prie kurio visada galite durstyti naujas idėjas, kad neatsiliktumėte nuo kintančios kultūros. Vardydamas 32 pagrindines prekės ženklų idėjų rūšis, Grantas pateikia praktinių priemonių, kurias naudodami galime dailinti, atnaujinti, stiprinti ir vystyti savo prekių ženklus.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (93)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (10)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (10311)