Straipsnių rinkinys "Kūno raiška šiuolaikiniame socialiniame diskurse" apibendrina Vilniaus universiteto A.J.Greimo semiotinių studijų centro ir grupės Prancūzijos semiotikų 2003-2004 m. vykdyto bendro mokslinio tyrimo rezultatus. Knygoje analizuojami kūniškumo įvaizdžiai Lietuvos ir Prancūzijos komercinėje ir politinėje reklamoje. Aptariant šiuolaikinį reklamos diskursą, nagrinėjama, kaip per tam tikras kūno scenografijas kuriamas reklaminio atvaizdo ir žiūrovo santykis; kaip kontsruojami vartojimo euforijos tipai; kokias naujas vizualines strategijas naudoja video žaidimų reklama; lyginamos mobiliųjų telefonų reklamos tendencijos Prancūzijoje ir Lietuvoje. Politinės reklamos analizėse nagrinėjamos Vakarų politikų fotografijos, kuriose išryškėja politiko kūno vaizdavimo strategijos ir su tuo susijusios asmens tapatybės sampratos. Taip pat aptariamos 2003 m. vykusios prezindentinės R. Pakso kampanijos tendencijos, kai kurias iš jų lyginant su J. Chiraco prezidentine kampanija. Akademinius straipsnius papildo du interviu kūno tema su senosios ir naujosios kartos prancūzų semiotikais (R. Barthes'u ir E. Landowskiu). Rinkinys turėtų sudominti viešųjų ryšių specialistus, reklamos teoretikus ir praktikus, šiuolaikiniu socialiniu diskursu besidominčius sociologus, politologus, filosofus.
Būklė-labai gera, bet 11 puslapių yra pabraukymai tušinuku. Dovanojimo įrašas.
KNYGYNAS, Pylimo 59, Vilnius. Informaciją apie mus žiūrėkite mūsų prieigoje. Knygą galite užsisakyti ir adresu www.knygavisiems.lt, o pasiimti mūsų fiziniame knygyne arba galime knygutę atsiųsti (Siunčiame LP registruotomis siuntomis ir LP Express paštomatais). Knygyno darbo laikas: Antradienis- Šeštadienis nuo 10 iki 16 val. Sekmadienį, pirmadienį ir švenčių dienomis nedirbame. Laikui bėgant, knygos būklė gali keistis.