LTMokslo studijoje analizuojama populiariosios muzikos įtaka mokinių vertybinių nuostatų formavimuisi. Vertybinės nuostatos atskleidžia žmogaus santykių su pasauliu įvairovę, kaitos prielaidas, todėl žmonijos kultūros istorija ir sukaupta pedagoginė patirtis yra šių dienų muzikinio ugdymo pamatas, lemiantis praeities ir dabarties muzikinės kultūros vertybių perteikimą. Šiuo aspektu išryškėja populiariosios muzikos savitas sociokultūrinis veiksnys kaip vidinių jėgų raiškos šaltinis, todėl jos įtraukimas į ugdymo procesą gali padėti patenkinti mokinių saviraiškos ir saviugdos poreikius, skatinti jų vertybinį įprasminimą. Muzikologinėje literatūroje pabrėžiamas populiariosios muzikos universalus pobūdis teikti klausytojui malonumą bei tenkinti platų vartotojų ratą. Populiarioji muzika turi ženklios įtakos mokinių dvasinei brandai, todėl ieškotina šios muzikos pozityvių panaudojimo galimybių jau pradinio ugdymo etape. Mokslinės literatūros analizė leidžia teigti, kad įprastomis sąlygomis populiarioji muzika daro nepakankamą poveikį humanistinių vertybinių nuostatų formavimuisi, todėl tikslinga muzikinę veiklą nukreipti emocinės loginės percepcijos kryptimi, ugdymo turinyje įžvelgiant mokinių dvasinių vertybių puoselėjimo galimybes. Mokslo studijoje nagrinėjama teorinė medžiaga atveria galimybę populiariąją muziką iškelti kaip integralų mokinių muzikinio ugdymo veiksnį, atskleidžia jos integravimo galimybes pradinio ugdymo etape. Pateikiamos užduotys suteikia galimybę plėsti teorines žinias ir jas taikyti edukacinėje praktikoje. Skirta bakalaurantams, magistrantams, doktorantams, pedagogams.