Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.99 EUR!

Mados psichologija

35 €
+1.75 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
9786994441332
Leidėjas:
Leidimo metai:
Būklė:
Gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Leidinyje aptariama reta tema – individo ir mados santykis, išryškinamas jo psichologinis portretas, tipas, elgesio modeliai. Tekstas papildytas Augio Narmonto sukurtomis nuotraukomis.
Dr. Eugenijus Skerstonas gimė 1958 m. Telšiuose. Augo Kaune, o nuo 1965 m. gyvena Vilniuje. Studijavo ekonomiką Vilniaus universitete, 1990 m. apgynė disertaciją – jam suteiktas socialinių mokslų daktaro laipsnis. Dirbo įvairiose institucijose ir įstaigose, Europos Komisijoje Liuksemburge. Kalba keliomis užsienio kalbomis. Šiuo metu – K.Simonavičiaus universiteto docentas, Všį „Mados Akademija“ dėstytojas, viešųjų paskaitų lektorius. E. Skerstonas – trijų išsamių leidinių apie būstų interjerus autorius, radijo ir televizijos laidų, periodinių leidinių pašnekovas, populiarių straipsnių autorius.
Šis leidinys ketvirtas, jame aptariama reta tema – individo ir mados santykis, išryškinamas jo psichologinis portretas, tipas, elgesio modeliai. Tekstas papildytas Augio Narmonto sukurtomis nuotraukomis. Leidinio tema turėtų sudominti platų skaitytojų ratą, visus mėgėjiškai ir profesionaliai besidominčius mada, psichologija ir modernia edukologija.

„Viena vertus, mada padeda saviraiškai, savivertės jausmui, grožio pajautimui ir skatina asmenybę tobulėti, prisidėti prie visuomenės harmonizavimo. Kita vertus, netinkamai panaudota mada skatina neharmoningumą, destruktyvumą ir prisideda prie to, kad visuomeninis individo statusas vertinamas per materialumo prizmę, priklausomai nuo jo vartojamų paslaugų ar prekės ženklų. Todėl knygoje neatsitiktinai duodami vertingi patarimai, kaip netapti mados „vergu“.
Tai pirmas tokio pobūdžio leidinys lietuvių kalba, jame išsamiai ir suprantamai pateikiama mados esmė ir jos ryšys su žmogaus psichiniais procesais. Autorius mados sampratoje susieja ir materialiuosius, ir dvasinius dalykus bei taikliai parodo, kad mada gali būti kaip „ginklas“, o jos naudojimo pobūdis priklauso nuo vartotojo intensijų“.
Prof. dr. Danielius Serapinas
Mykolo Romerio universitetas

„Gausiai iliustruota ,,Mados psichologija“ – geras pagalbininkas visiems, siekiantiems savęs pažinimo, nes žmogus yra vientisas ir jo santykis su Mada, besireiškiantis per išvaizdą ir savęs pateikimą, lygiai taip pat atspindi jo individualumą ir charakterį, kaip ir elgesys ar vertybinės nuostatos“.
Psichologė psichoterapeutė Lina Vėželienė
Individualiosios psichologijos institutas

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (267)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (7)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (10520)