Kiekvienas vadovėlio skyrius suskaidytas pamokomis. Pamoka susideda iš trijų svarbiausių etapų: 1) įvadinio, kuriame įvardijami mokymosi uždaviniai ir išsiaiškinama, ką mokiniai žino ar yra patyrę; 2) mokymosi, kuriame pateikiama ne tik būtina esminė teorinė informacija, bet ir pasiūlomas jos praktinis taikymas, įtvirtinimo ir įgūdžių formavimo užduotys; 3) apibendrinimo ir/ar įsivertinimo, kuriame ne tik aptariama visos pamokos veikla, bet ir sudaroma galimybė mokiniams stebėti savo mokymąsi ir pažangą. Devintokai į klases dažnai susirenka iš skirtingų mokyklų, įgiję skirtingų gebėjimų ir žinių. Ši aplinkybė verčia mokytojus stabtelėti, išlyginti skirtumus, o kartais dirbti intensyviau. Į tai vadovėlyje taip pat atsižvelgta. Lygiai kaip pateikiant mokymosi medžiagą nuosekliai siekta atsižvelgti į skirtingus mokinių mokymosi stilius, sieti mokymąsi su kitais mokomaisiais dalykais, reaguoti į šalies ir tarptautinių mokinių pasiekimų tyrimų išvadas. Užduočių sąsiuvinyje pateikiama papildomų užduočių tiek silpnesniems, tiek gabesniems mokiniams. Mokytojo knygoje autorės pateikia teminių planų, papildomos naudingos informacijos ir pagalbinės medžiagos rengtis pamokoms.