Vadove pateikta mokiniams reikalinga teorinė, muzikologinė ir metodinė medžiaga, atskleidžianti ikimokyklinio ugdymo įstaigų muzikinio ir estetinio ugdymo savitumą. Jame apibrėžiama vaikų muzikinio ugdymo teorijos ir metodikos vieta pedagogikos mokslų sistemoje, parodoma meno, kaip tikrovės atspindžio būdo, svarba ir jo vaidmuo formuojantis žmogaus asmenybei, taip pat įtaka įvairios muzikinės veiklos rūšys visapusiškam vaiko vystymuisi.
Posobiye soderzhit neobkhodimyy dlya studentov teoreticheskiy, muzykovedcheskiy i metodicheskiy material, raskryvayushchiy svoyeobraziye muzykal'no-esteticheskogo vospitaniya v doshkol'nykh uchrezhdeniyakh. V nem opredeleno mesto teorii i metodiki muzykal'nogo vospitaniya detey v sisteme pedagogicheskikh nauk, pokazano znacheniye iskusstva kak sposoba otrazheniya deystvitel'nosti i yego rol' v formirovanii lichnosti cheloveka, a takzhe vliyaniye razlichnykh vidov muzykal'noy deyatel'nosti na vsestoronneye razvitiye rebenka.