„14,99 €“ – populiariausia šio rašytojo knyga. 10 metų F. Beigbederis dirbo garsioje pasaulio reklamos agentūroje „Young and Rubicam“, kuri jį atleido, kai buvo išspausdintas šis romanas apie reklamos pasaulio džiungles. F. Beigbederio nuomone, „literatūra – viena iš paskutinių vietų, kur dar nėra reklamos. Knygą rašydamas esi daug laisvesnis, nes ji nėra finansuojama reklamos – kaip kad spauda ir televizija“.
Rašytojas pripažįsta, kad reklamos kūrėjo amatas išmokė jį pamėgti trumpas frazes, formuluotes, aforizmus – tuo pasižymi jo kūrinių stilius. Beje, daug rašytojų, ypač amerikiečių, savo kūrybą pradėjo būtent nuo reklamos kūrimo. Atskleisdamas reklamos kūrimo filosofiją, metodus, technologijas, romano autorius tarsi ragina išsivaduoti iš kasdienio „naujo naujumo“ manijos ar apsėdimo ir sugrįžti į tikrą gyvenimą.