Pirkėja paliko atsiliepimą apie sandorį, kuriame teigia, kad praėjo savaitė po apmokėjimo, o ji vis nesulaukia knygos. 1) Pirkėja pageidavo gauti knygą į LP Express paštomatą, tačiau nenurodė savo telefono numerio. Gavus apmokėjimą, iš karto, tą pačią dieną (!) sena.lt sistemoje iš pirkėjos buvo paprašyta nurodyti tel. nr. Pirkėja prisijungė tik po savaitės (!) ir nurodė savo tel. nr., tačiau iš karto parašė pretenziją ir negatyvų atsiliepimą, kad, neva dėl pardavėjo kaltės, negauna knygos, už kurią sumokėjo. Pažymėtina, kad į LP Express paštomatą, kaip ir į bet kokį paštomatą, neįmanoma išsiųsti siuntos, neturint gavėjo tel. nr. – gavėjas gauna SMS su kodu ir tik taip gali atsiimti siuntą. Todėl pirkėjos teiginys, kad ji negavo siuntos neva dėl pardavėjo kaltės, yra nepagrįstas. Pirkėjos paskyros informacijoje nurodytas neteisingas tel. nr. (6 skaičiai po tarptautinio kodo vietoj 8), el. pašto adresas nenurodytas, todėl susisiekti su pirkėja nebuvo jokių galimybių. 2) Knyga buvo matoma sistemoje iki pat jos išsiuntimo, nes sandoris patvirtinamas tik išsiuntus knygą.
prieš 4 metus