"80/20 revoliucija" - antroji knyga. Knyga pasakoja, kaip naujais būdais kurti materialinę gerovę. Jūsų sėkmė versle priklauso nuo to, ar sugebėsite susitelkti ties svarbiausiais dalykais.
Revoliucija vadovaujasi vienu paprastu dėsniu - 80/20 principu. Norint, kad pasisektų, reikia susitelkti ties keletu itin reikšmingų veiksnių, veikiančių tam tikroje srityje. Patys svarbiausi veiksniai, kuriuos apibrėžia 80/20 principas - idėjos ir individai. Dėsnis apima ir kitas įmonės veiklos sudedamąsias dalis: klientus, partnerius, technologijas, produktus, tiekėjus ir kapitalą. Knygoje apibrėžiama, kad pelnas gaunamas tradiciniu būdu, pagal kurį viena įmonė stengiasi sutelkti kuo daugiau veiklos ir turto. Pagal naująją idėją individai kuria smulkias įmones, kurias sujungia bendra rinka, o ne hierarchija ar centrinis planavimas.