Didelės bendrovės skiria milžiniškas lėšas norėdamos pristatyti savo produktus ir paslaugas internete. Koks skirtumas tarp 100 000 dolerių ir 1 000 dolerių kainuojančių rinkodaros kampanijų? Keista, tačiau skirtumas nedidelis. Šioje knygoje smulkieji verslininkai sužinos, kaip pasiekti puikių verslo rezultatų turint nedaug lėšų!
„Internetinė rinkodara smulkiajam verslui“ papasakos jums, kaip buvo vykdomos sėkmingos reklaminės kampanijos. Sužinosite, kaip pakartoti didžiųjų bendrovių verslo strategiją ir susilaukti tokios pat sėkmės mažiausiomis išlaidomis. Jei siekiate atkreipti vartotojų dėmesį į savo bendrovę internete, ši knyga pamokys, kaip tai padaryti mažiausiomis investicijomis!
Knygoje sužinosite:
• kaip nustatyti kampanijos tikslą
• kaip pasidaryti nemokamą reklamą
• kaip reklamuoti verslą elektroniniu paštu
• kaip kurti virtualiąją bendruomenę
• kokia turi būti prekių ženklų partnerystė
• kuo ypatingos reklaminės juostos
• koks turi būti svetainės dizainas
• kaip užsiregistruoti paieškos sistemose
Apie autorę
Holly Berkley yra profesionali internetinių programų kūrėja ir diegėja. Jos klientų sąraše – didžiausios ir garsiausios šių dienų verslo bendrovės. Šioje knygoje ji dalijasi savo žiniomis ir patirtimi su smulkiojo verslo atstovais.