Ši knyga nėra formalios mokymosi programos santrauka, ja nesiekiama pagilinti pripažintų vadybos priemonių ir technikų supratimo. Jos tikslas – palengvinti naudojimąsi įvairiais vadybos metodais, pateikti svarbiausius jų modelius ir trumpas pastabas. Todėl knyga pravers ne tik vadovams, bet ir vadybos studentams, vadybos konsultantams, atliekantiems klientų pavedimus arba dirbantiems savo organizacijoje patarėjais.
Knyga „Svarbiausios vadybos priemonės“:
• gausi diagramų, kurios padeda greitai rasti reikiamą informaciją ir palengvina jos supratimą,
• pateikia daug puikiai pavaizduotų, tiksliai aprašytų ir gerai pagrįstų konsultavimo priemonių ir technikų,
• yra pirmasis informacijos šaltinis, nuosekliai aprašantis itin dažnai naudojamas vadybos konsultavimo priemones ir techniką.
Dauguma čia pateiktų priemonių yra paimtos iš įvairių darbų, pasirodžiusių per paskutiniuosius tris dešimtmečius, kurie sutampa su vadybos specializavimosi laikotarpiu, kai susiformavo specialios vadybos sritys. Ši nuolat augančios specializacijos tendencija tebesitęsia. Vadovai turi suprasti naujus dalykus, tokius kaip e-komercija, verslo verslui progresas, verslo ir vartotojo santykiai.