Rinkodara šiandien yra prastokos formos. Ne rinkodaros teorija, bet rinkodaros praktika. Kiekvieną naują produktą ar paslaugą turi lydėti rinkodaros planas, kuris su kaupu atlygintų patirtas laiko ir pinigų investicijas. Tačiau tuomet kodėl 75 procentai naujų gaminių, paslaugų ir verslo patiria nesėkmę? Šiandieninė rinkodara nebeatlieka savo funkcijų. Nauji gaminiai patiria nesėkmę pragaištingai greitai. Dauguma reklamos kampanijų nesugeba užfiksuoti klientų atmintyje nieko ypatingo. Tiesioginis paštas vos sulaukia vieno procento atsiliepimų. Daugelis gaminių dažnai pateikiami kaip jau esamų prekių pakaitalai, o ne kaip galingi prekių ženklai. Kiekvienam trūkumui skirdamas po skyrių, Kotleris pirmiausiai išvardina ženklus ir požymius, leidžiančius suprasti, ar minimas trūkumas atsirado dėl pačios bendrovė kaltės, tada pasiūlo metodus, galinčius pagerinti jūsų bendrovės veiklą. Kotleris siūlo patikrintus ir veiksmingus metodus, padedančius sugrąžinti į vėžes nesėkmingą rinkodarą. Knygoje „Dešimt mirtinų rinkodaros nuodėmių“ nurodomi metodai, kaip nuo pradžios iki galo sukurti tvirtą, gerus rezultatus duodančią rinkodarą, kuri sugrąžintų sėkmę žlungančiam verslui.