Kiekvienas pardavėjas pasakoja istoriją. Jei tai daroma gerai, mes juo tikime. Mes tikime, kad vynas, patiektas 20 dolerių kainuojančioje taurėje, yra skanesnis nei toks pat, patiektas taurėje, kuri kainuoja tik vieną dolerį. Mes tikime, kad avėdami Puma sportukus, parduodamus už 225 dolerius, jausimės geriau – ir atrodysime stilingiau – nei avėdami 20 dolerių kainuojančius batus, neturinčius garsaus vardo... Ir mūsų tikėjimas paverčia tai tiesa. Bet įsidėmėkite: jei Jūsų istorijos nėra autentiškos, Jūs peržengiate liniją, skiriančią prasimanymą nuo apgaulės. Rinkodarininkai žlunga, jei elgiasi savanaudiškai ir šmeižia kitus, piktnaudžiauja savo prekybos įrankiais ir daro neigiamą įtaką pasauliui.
Setas Godinas parašė knygas Permission Marketing, Purple Cow, Free Prize Inside! ir kitas, kurios pakeitė žmonių požiūrį į rinkodarą.