Tai romano formoje pateikta rinkos problemų analizė ir realiai įgyvendinti ir įgyvendinami marketingo sprendimai.
...artėjo XXI amžius ir klientai darėsi dar išrankesni, konkurencija dar žiauresnė. Kas dabar gali užtikrinti konkurencinį pranašumą? Kaip konkuruoti rinkoje, kurioje kritusios kainos, pasirinkimas didelis, o kokybė ir pristatymo terminai panašūs? Atsakymu gali būti - į Partnerystę orientuotas pardavimo būdas. Pagrindinis šio požiūrio credo yra: dirbdami drauge su Jumis pasieksime Jūsų verslo tikslus.
Šioje knygoje rasite pasakojimą, kaip to galima pasiekti. Ar dažnas iš mūsų verslininkų gali pasigirti savaisiais pardavimo vadybininkais, išmanančiais klientų problemas, žinančiais jų verslo sėkmės faktorius, jų gaunamą ekonominę naudą iš mūsų pasiūlymų? Ar dažnas iš mūsų vadovaujasi logika “Kol galutinis pirkėjas nenupirko, – niekas iš mūsų nepardavė!”? O kiek verslininkų vis dėlto mano, kad tik kainos dydis viską lemia? Kuris iš mūsų yra pamąstęs, kaip parengti tokį sprendimą, kad dar labiau padidėtų kliento sėkmė?..
Tokia naujoji mąstymo logika yra aprašyta šiame romane - vadovėlyje. Jis pagrįstas keliomis dešimtimis sėkmingų verslo atvejų analizių. Tie atvejai santykinai sugrupuoti į tris verslus, kurie iš esmės yra visiškai skirtingi: kosmetikos gamyba ir pardavimas (sprendimai mažmenai), spaustuvė, kurios įranga pasenusi ir dėl to beveik nebeįmanoma rungtis su modernesniais konkurentais, bei suspausto garo tiekimas.
Pagrindiniam knygos veikėjui iškyla būtinybė per tris mėnesius rasti sprendimus trims labai skirtingiems verslams, kad tie sprendimai būtų unikalūs ir kartu “tiražuojami”. Galima būtų įtarti, kad siužetas išgalvotas, jeigu knygos herojus neturėtų gyvo prototipo šiuolaikiniame verslo pasaulyje.