Knygoje autorius pataria, kaip sukurti stiprią bendrovę, kaip jai vadovauti, kad jos neįveiktų laikas ir nebaugintų besikeičiančios verslo teorijos užgaidos. Šiame verslininkams itin naudingame vadove pateikiami surinkti, atnaujinti ir papildyti geriausi jo populiaraus tinklaraščio įrašai ir savita autoriaus nuomonė apie daugelį verslo dalykų, pradedant veiksmingu bendravimu elektroniniu paštu ir baigiant apsisaugojimu nuo nekompetentingų darbuotojų. Kitos knygoje nagrinėjamos temos:
• Kaip pritraukti investuotojų dėmesį
• Kaip pelnyti audringus publikos plojimus
• Dešimt populiariausių rizikos kapitalo specialisto melagysčių
• Samdymo ir atleidimo iš darbo tikrovė
Pateikiame keletą citatų iš knygos:
„Idealaus elektroninio laiško apimtis yra penki sakiniai. Idealus turinys – viena idėja. Jei protingo žmogaus prašote protingo dalyko, vienu ar dviem sakiniais prisistatykite ir tuomet išdėstykite savo prašymą. Jei prašymas nėra protingas, iš viso niekam nerašykite.“
„Geras pašnekovas pats daug nekalba, bet sugeba prakalbinti kitus. Taigi, pokalbio meistrai yra ne tie, kurie moka kalbėti, o tie, kurie moka klausyti.“
„Trys geriausi klausimai viešųjų ryšių specialistui: „Kokie žurnalistai jums labiausiai patinka?“, „Kodėl jie labiausiai jums patinka?“, „Ar galėtumėte pateikti išskirtinio savo rengto pristatymo pavyzdį?“ Klausdami pirmųjų dviejų galite sužinoti, kam iš tiesų rūpi žurnalistika. Trečiasis klausimas leis sužinoti, kas domisi originaliomis idėjomis.“