Ko reikia, kad žmogus darbe jaustųsi laimingas? Kaip patiems sukurti šeimos vertybes ir jas puoselėti? Ką daryti, kad išliktume dori ir sąžiningi sau ir kitiems? – anot Harvardo verslo mokyklos profesoriaus Claytono M. Christenseno, tai „per daug svarbūs klausimai, kad paliktume juos atsitiktinumui“.
Kartu su bendraminčiais Jamesu Allwarthu ir Karen Dillon parašytoje knygoje „Gyvenimo vertė“ jis siūlo aiškią, asmenine patirtimi ir verslo tyrimais pagrįstą strategiją, kurią taikydami užtikrinsime nuolatinį pasitenkinimą versle ir asmeniniame gyvenime.
Suvokimas, kas iš tiesų esame ir kuo norime būti, kas mūsų buvimą šiame pasaulyje daro iš tiesų vertingą – esminis gyvenimo momentas, užtikrinantis sielos pilnatvę. Viskas, ko siekia knygos autoriai – padėti suformuluoti savąjį gyvenimo tikslą kuriant pelningą įmonę, darnią šeimą ir trokštamą įvaizdį.