1974-aisiais pasaulis buvo visai kitoks. Žmonės dėvėjo platėjančius džinsus ir ryškiaspalvius marškinėlius. Jie atrodė lyg „Scooby Doo“ herojai. Ir visą vakarą žiūrėdavo tą patį televizijos kanalą. Nes daugumoje šalių buvo galima rinktis tik iš dviejų ar trijų kanalų. Ir jokių distancinių.
Tačiau Alano Hedgeso knyga „Visa griaunantis testavimas“ išlieka tokia pat aktuali kaip ir anuomet. Ji užduoda esminius klausimus apie tyrimus ir reklamą. Ar reklamos tyrimus atlikti pradžioje, ar geriau jų neatlikti iš viso? Ir ar gali rinkodaros kampanijos pasitarnauti prekių ženklams, bet pačios likti nepastebėtos? Šiandienos socialiniame, skaitmeniniame ir mobiliame pasaulyje šie dalykai vis dar tebėra tokie pat svarbūs kaip ir tuomet.