Kiekvienas vadovas nori tapti puikiu vadovu. Tačiau, norint tapti puikiu, reikia padaryti kažką nepaprasta, neįprasta, tai, kas kitiems nepavyksta. Ir tada susiduriama su rizika, kad šis iššūkis gali būti ne jo jėgoms, kad jis gali vadovą sužlugdyti.
Knygoje aprašytos problemos iki skausmo pažįstamos kiekvienam iš vadovų: kokybiškų ir savalaikių paslaugų poreikis didžiulis, pajėgumai atrodo dideli, pardavimas organizuojamas geriau nei vyksta pats paslaugų/produktų teikimas, vėluoja nemaža dalis užsakymų, darbuotojų kaita per didelė, darbuotojai dirba ne mažiau 8 valandų per dieną, tačiau pagal gaunamą rezultatą išaiškėja, kad dirbama tik 40% pajėgumu, o likę 60% iššvaistomi ne taip, ne ten ir ne tam kam reikia. Kaip suvienyti „gentis“, kaip apjungti įmonę po viena vėliava, kaip sutelkti visus vieningam žygiui – užkariauti klientų pasitikėjimą ir širdis? Štai kur tikrasis iššūkis!