Kaip reagavote, kai pastarąjį kartą vadovas ar kolega paprašė pateikti klientui naują pasiūlymą? Ar pirmoji jūsų mintis buvo: „O ne, kodėl ne aš? Ką man daryti?!“ Ar prieš renginį, kuriame turėsite viešai kalbėti, tampate tikru nervų kamuoliu ir negalite sudėti nė bluosto, o pristatymo metu nepajėgiate suvaldyti virpančių rankų ir drebančių kelių? Ar jums teko kada nors bendrauti su žmogumi, kurio akivaizdoje jaučiatės mažas ir nereikšmingas?..
Aukščiau paminėtos situacijos yra pažįstamos visoms verslo žmonių grupėms, nepriklausomai nuo to, ar tai projektų vadovai, direktoriai, pardavėjai, pirkėjai ar techninio personalo atstovai. Šioje knygoje susipažinsite su procedūromis, kurios paremtos per daugybę metų praktinės patirties ištobulintais metodais. Mokydamiesi šių technikų pagerinsite ir sustiprinsite pasitikėjimo savimi ir savikliovos jausmą bei įgysite geresnių komunikacinių įgūdžių daugelyje skirtingų sričių.