Ar šios bendrovės yra keturi dievo, meilės, sekso ir vartojimo raiteliai, skatinantys žmones judėti į priekį? O gal jos – keturi apokalipsės raiteliai? Į abu klausimus vertėtų atsakyti „taip". [...] Kaip šios bendrovės įgijo tiek galios? Kaip negyvos, pelno siekiančios organizacijos gali taip įsitvirtinti mūsų sieloje, kad pakeičia visas nuostatas apie įmones bei jų elgseną? Ką milžiniškas šių įmonių mastas bei įtaka reikš ateities verslui ir pasaulio ekonomikai?
„Amazon", „Apple", „Facebook" ir „Google" – vienos iš pačių įtakingiausių korporacijų planetoje. Turbūt kiekvienam yra šovusi mintis, kaip joms pavyko to pasiekti. Ir turbūt kiekvienas, mąstydamas apie jas, klydo.
Apie didįjį ketvertą pastaraisiais dešimtmečiais rašyta daug, tačiau niekas nepasvėrė jų įtakos ir stulbinančios sėkmės taip įžvalgiai, kaip tai padarė Niujorko universiteto Sterno verslo mokyklos profesorius, marketingo ekspertas Scottas Galloway knygoje „KETVERTAS: Neregimoji „Amazon", „Apple", „Facebook" ir „Google" DNR“.
„New York Times" bestseleriu tapusioje knygoje S. Galloway dekonstruoja KETVERTO strategijas, kurios slypi po išoriniu galingųjų kompanijų blizgesiu. Analizuoja, kokiu būdu jos taip infiltravosi į mūsų gyvenimus, kad jų beveik neįmanoma išvengti (arba boikotuoti). Atskleidžia, kaip jos neprilygstamu mastu ir greičiu manipuliuoja fundamentaliais mūsų emociniais poreikiais, kuriuos atsinešėme dar iš tų laikų, kai mūsų protėviai gyveno olose. Autorius taipogi parodo, kaip galima jų iškilimo pamokas pritaikyti savam verslui ar karjerai.
Ko besiektumėte – konkuruoti su šiomis kompanijomis, vystyti su jomis verslą ar tiesiog gyventi jų užvaldytame pasaulyje – jums reikia suprasti, kas yra KETVERTAS.