Šiuolaikiniai vartotojai nori patys rinktis prekes, todėl gamintojo ir pirkėjo ryšio išlaikymas šiandien ypač aktualus: jo nebuvimas įmonei gali sukelti nepataisomą žalą. Iškyla klausimų: kaip priartinti prekę prie pirkėjo? Kaip užtikrinti, kad prekės jį pasieks tinkamoje vietoje, tinkamu laiku, tinkamos kokybės ir už priimtiną kainą? Mokomojoje knygoje aptariami marketingo kanalai, jo struktūrinių vienetų ar tarpininkų funkcijos ir klasifikacija, konfliktai, galintys iškilti tarp dalyvių. Taip pat nagrinėjama kanalo plėtra, atsakomi įvairūs kiti marketingo klausimai, aktualūs šiuolaikinėje rinkodaroje. Mokomoji knyga skirta tiems, kas domisi marketingu ar vadyba, studijuoja šią sritį ar joje dirba. Leidinys naudingas ir gamybos įmonių, formuojančių marketingo kanalą, atstovams.