Kelis dešimtmečius vienoje iš konkurencingiausių reklamos srityje dirbęs Paulas Ardenas dalijasi savo įžvalgomis apie atleidimo iš darbo privalumus ir kodėl geriau klysti, nei būti teisiam. Jis pateikia originalius ir logiškus atsakymus į kasdienius klausimus, kaip sukurti tobulą reklamą, kaip mąsto užsakovai, kas priklauso nuo kūrybininko, o kas - tiesiog nuo vadybos, kodėl verta dirbti su geriausiais, kokia tinkamo prekės ženklo galia ir t. t.
Ši knyga "Nesvarbu, kas esi, svarbu kuo nori būti" yra neįkainojama kiekvienam, kuris nori iš gyvenimo daugiau: kuria naują verslą, siekia išsiskirti iš konkurentų, nori drastiškai padidinti prekybos mastą, turi idėjų, bet nemoka jų parduoti, ar tai būtų abiturientas, ar individualiai dirbantis kūrėjas, ar kompanijos direktorius.