Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.89 EUR!

REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo

18 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
9786099596075
Leidėjas:
Leidimo metai:
Būklė:
Gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas, kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime...

Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį.

Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo" apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (812)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (1)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (3901)