Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.89 EUR!

Pozicionavimas

15 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
0071373586
Leidėjas:
Leidimo metai:
Viršelis:
Kietas viršelis
Puslapių skaičius:
238
Būklė:
Labai gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Šiandien jau pats bendravimas arba informacijos perdavimas yra problema. Mes tapome pirmąja pasaulyje informacija perkrauta (angl. overcommunicated) visuomene. Kasmet jos siunčiame vis daugiau, o gauname vis mažiau.
Šioje knygoje aprašytas naujas informacijos perdavimo (angl. communication) metodas, vadinamas pozicionavimu. Dauguma pavyzdžių pateikti iš pačios sudėtingiausios informacijos perdavimo srities – reklamos.
Daugeliui intelektualų reklama – tai sielos pardavimas korporacinei Amerikai, nevertas rimtos studijos dalykas. Nežiūrint tokios reputacijos, o gal kaip tik dėl jos, reklamos sritis yra puiki dirva komunikavimo teorijų bandymams. Kas galioja reklamoje, labai tikėtina, kad galios ir politikoje, religijoje ar bet kurioje kitoje masinio informacijos perdavimo reikalaujančioje srityje.
Taigi, šioje knygoje pateikti pavyzdžiai, galėjo lygiai taip pat būti paimti iš politikos, karo, verslo ar netgi lakstymo paskui priešingą lytį sričių.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (53)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (35748)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (3899)