Pažvelgus už logotipų, reklaminių frazių, skambių pavadinimų, viešųjų ryšių ir reklamos, rinkodara yra tai, kas užtikrina, kad verslas būtų suvokiamas kaip varomoji jėga, suteikianti galingą konkurencinį pranašumą ir nenugalimą motyvaciją pirkti. Jei rinkodarai išleisti pinigai neplėtoja verslo ir neduoda didesnių įplaukų, tada jūsų rinkodara... „be ryšio".
Skaitydami šią knygą sužinosite: kad rinkodara - tai ne reklama, viešieji ryšiai ar reklaminiai laiškai; kodėl blogiausios reklamos iš tikrųjų yra geriausios; kokia nauda rinkodaros projektus rengti iš kito galo - pradėti nuo pardavimo; kaip pritaikyti daugybinius puolimus; kas yra žemai kabantys vaisiai ir kaip juos pasiekti. Remkitės šia praktiška programa ir nemeskite pinigų į balą!