Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.99 EUR!

Sun Tzu Karo menas lyderiams. Pergalės strategija

20 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
9789955700449
Leidėjas:
Leidimo metai:
Būklė:
Labai gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Maždaug 400-aisiais metais prieš Kristų, tuo metu, kuris Kinijoje buvo žinomas kaip Kovojančių karalysčių laikotarpis, iškilo karvedys Sun Tzu. Jo gebėjimas iškovoti pergales padovanojo jam šlovę ir galią. Norėdamas perduoti išmintį, kurią sukaupė mūšiuose per daugybę metų, jis parašė knygą „Karo menas", kuri iki šių dienų laikoma geriausia strategijos knyga, kokia tik yra parašyta žmonijos istorijoje.
„Karo menas", kuriame Sun Tzu detaliai perteikia ištisą filosofiją apie tai, kaip įtikimai nugalėti varžovus, per amžius patarinėjo karo strategams tiek Rytuose, tiek Vakaruose. Daugiau nei dviejų tūkstančių metų senumo principai vis dar yra taikomi bet kurio mūšio lauke, bet kurioje Žemės rutulio vietoje, bet kuriuo metu… Ir jie padeda pasiekti pergalę. Verslas, kaip ir karas, yra jėgų kova – dinamiška, greita, paremta tiek emocijomis, tiek ir technologijomis, amžina, bet ir nuolat kintanti. Būtent todėl daugybė verslo žmonių pasaulyje atranda Sun Tzu mokymų vertę. Tačiau skaityti „Karo meną" ir bandyti įveikti gilų tarpeklį, skiriantį senovinės karybos dalykus ir šiuolaikinio verslo pasaulį, - ne tokia ir lengva užduotis. IBM strategas ir karybos ekspertas Markas McNeilly sėkmingai nutiesė tiltą tarp šiuolaikinio verslo pasaulio ir senosios Sun Tzu išminties savo bestseleryje „Sun Tzu Karo menas lyderiams". Šiandien Sun Tzu patrauklumas jau išsiplėtė už karinės srities ribų ir įžengė į verslo pasaulį. Kadangi verslas iš esmės yra susijęs su konkurencija, Sun Tzu principai idealiai tinka konkurencinėms verslo situacijoms. Klestinčiame Azijos verslo pasaulyje Sun Tzu strategijos principai yra garbinami, juos pritaikė daugybė vadovų ir dėl to jų vadovaujamos kompanijos suklestėjo. Markas McNeilly šiuo metu dirba konsultantu vienoje iš Fortune 500 sąrašo kompanijų, anksčiau buvo atsakingas už IBM strategiją. Jis – karo istorikas mėgėjas, buvęs pėstininkų bei artilerijos karininkas. Jis laikomas vienu iš garbingiausių Sun Tzu ekspertų pasaulyje. Šios knygos tikslas yra sukristalizuoti Sun Tzu „Karo mene" pateiktas idėjas bei koncepcijas į šešis strateginius principus, kuriuos būtų galima lengviau suprasti ir pritaikyti versle. Šie principai vėliau yra iliustruojami pavyzdžiais iš verslo pasaulio, išsamiai parodančiais, kaip karo meno išmanymas gali tiesiogiai paveikti garsiausių pasaulio kompanijų strategiją. Kmarkt, AT&T, Global Informational Systems, Philip Morris – tai tik kelios kompanijos, kurių istorijos padės geriau suvokti knygą „Sun Tzu Karo menas lyderiams". Knygoje taip pat rasite originalų Sun Tzu „Karo meno" tekstą.

Būklė-labai gera, bet palankstyti apatiniai viršelio kampai, o šone ten, kur sueina puslapiai yra kelios smulkios rusvos dėmelės.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (1398)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (3859)