Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.89 EUR!

Vartotojo elgsenos teorija. Elastingumas

1.3 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Būklė:
Gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Knygoje analizuojama vartotojo elgsena, kai naudingumas matuojamas kiekybiškai ir kai jo negalima išmatuoti kiekiniais matais. Tada aiškinant vartotojo elgseną remiamasi abejingumo kreivėmis ir biudžeto linijomis. Vartotojo pasirinkimo teorija aiškina, kaip pasirinkimus lemia kainos, pajamos ir pirmenybės, kaip vartotojas reaguoja į pajamų ir perkamų prekių kainų pokyčius.
Leidinys naudingas ekonomikos ir verslo administravimo specialybių studentams, studijuojantiems mikroekonomiką.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (3109)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (4)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (3892)