Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.89 EUR!

Užkrečiama. Kodėl daiktai ar idėjos tampa populiarūs

12.5 €
+0.50 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
9785415022441
Leidėjas:
Leidimo metai:
Viršelis:
Kietas viršelis
Būklė:
Gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Manote, kad paslaptis slypi reklamoje? Bet ar tikrai? Iš tiesų, žmonės dažniausiai nepaiso reklamų – jie klausosi, ką kalba kiti. Tačiau kodėl apie vienus produktus ir idėjas kalbama daugiau nei apie kitus? Kodėl kai kurios istorijos ir gandai ima sklisti lyg virusas?

Rinkodaros profesorius Jonah Bergeris (JAV, Pensilvanija) ištisą dešimtmetį tyrinėjo, kaip žinios apie produktą sklinda iš lūpų į lūpas, kokią įtaką daro socialinė aplinka, kai renkamės automobilį, drabužius ar vardą naujagimiui.

Knygoje autorius pristato šešis pamatinius principus – Žingsnius, – kurie lemia, kad įvairios idėjos ir daiktai taps užkrečiami. Kad ir kas būtumėte: didelės bendrovės vadybininkas ar mažutės įmonės savininkas, politikas, kandidatuojantis į parlamentą, ar sveikatos priežiūros darbuotojas, ši knyga pamokys, kaip idėjas ir produktus išgarsinti.

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (17)

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (1)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (3892)